Idag har jag varit med en italiensk tjej som heter Yasmine och kollat i affärer vid Champs Elysées som är den stora boulevarden vid Triumfbågen. Köpte mina första macarons (från McDonalds), de var goda. Blev även luftjuckad på av en kille som var kanske 13 när jag stod och kollade på en dansshow. Jag själv märkte ingenting förutom att han stod bakom mig tills dess att en annan kille sa det till mig. Blev så chockad att jag inte visste alls hur jag skulle reagera. Jag sa typ tack, tack och gick därifrån i stället för att typ skälla ut han (eller typ ge han en smäll - oops).
I stort sett alla killar jag har träffat på här så himla konstiga och så himla på. Jag är glad att jag har en svennebanan! ♥
 
Gick förbi Louis Vuitton och knäppte denna bild. Tycker killen som kom med på bilden ser så himla stekig ut. Man kan liksom se framför sig att han tänkte gå in där.
 
 

Kommentera

Publiceras ej