Jag har varit urusel på att blogga de senaste veckorna. Det beror främst på att jag har tagit lite bilder med mobilen och jag har ingen sladd till kameran där de bästa bilderna är. Jag har i alla fall lyckats skrapa ihop några bilder från Pärs mobil.
Här är en bild från första veckan när Pär kom hit och vi beställde de största drinkarna jag någonsin har druckit. Lite väl stora kan man väl säga med tanke på att jag vinglade och babblade hemåt efteråt.
 
En annan kväll åkte vi till min favoritrestaurang här i Miami, Lido. Den ligger vid ett hotell just vid vattnet och det är jättefint där med en massa mysbelysning.
 
Ibland när man handlar kan man stöta på en del udda saker, som det här till exempel. Muskelmjölk utan mjölk?
 
Här åt vi gofrukost på balkongen, kan nog ha varit Pärs andra eller tredje dag här.
 

Kommentera

Publiceras ej