I fredags träffade jag två härliga svenska tjejer på Starbucks för att prata hår. Jag ska nämligen få en gratis klippning på söndag av en av tjejerna som söker jobb som frisör, hon behöver då två modeller för sin arbetsintervju som är på söndag så då hade jag turen att få vara en av dom! Hon kommer troligen klippa av en del av mitt hår som just nu är väldigt långt och så kommer jag att få en slags gardinlugg. Jag är taggad men lite orolig över att bli av med mitt långa hår eftersom jag aldrig haft så långt förut. Men, men. Det växer ut igen, jag tror det kommer bli bra ändå! :)
 
Sedan gick jag en sväng i min ensamhet runt i Montmartre på mysiga små gator. Köpte lunch på ett bageri och vandrade mest runt. 
Lite gatukonst som man ser lite här och där
 
Hittade caféet Café des 2 moulins där Amelie jobbar i Amelie från Montmartre. Vågade inte gå in av någon konstig anledning, men jag tänker att jag ska dit och fika eller äta lunch någon dag!
 
 

Kommentera

Publiceras ej