Jag vaknade upp helt ensam i huset eftersom att de andra var tvungna att jobba. Åt lite frukost och begav mig sen ut på en promenad i byn bara för att kolla omgivningen.
 
Sen gick jag tillbaka och träffade de andra en stund medan de hade rast och fick mig även en rundtur på gården för att se vad de gjorde där. Det verkade så himla mysigt att jobba där med alla förståndshandikappade och alla djur och växthus och grejer. Jag insåg att jag trivs nog mycket bättre på landet än i stan. Gick sedan på en promenad upp i bergen.
 
Till en början var det bara en massa tallar.
Sen kom jag till denna fina utsikt och sen en massa lövskog. Det var så himla skönt att gå där för det kändes nästan som svensk höst. Det var jättefint väder och det enda stället på hela resan där jag inte behövde ha på mig dunjacka.
På kvällen skulle alla utom Nadja in till Feldkirch för att gå på tyskalektion så jag följde henne hem till hennes kompis David och drack vin, lyssnade och pratade om musik. Det var himla kul med tre musiknördar samlade!
Hemma hos David där han hade svartmålat och kastat vit färg på sin garderob, jag tyckte att det var lite kreativt!
 

Kommentera

Publiceras ej