Satt för ett tag sedan utanför Lilas skola och väntade på att de skulle sluta och så kommer det fram en man och ba "Do you work here?" och jag ba "No, I'm waiting for them to quit." Och så börjar han berätta var han bor och att han vill ge mig sitt nummer. Jag som alltid är för snäll och som samtidigt blev väldigt obekväm i situationen låtsades att jag skrev ner hans nummer och skyllde på att det var fel på min telefon när han ville att jag skulle ringa honom så att han kunde få mitt nummer. Han tyckte att vi skulle gå och fika någon dag men jag kände bara - No way! Nu kommer jag vara paranoid varje gång jag går där och kommer tro att han ska komma och våldta mig eller något. Jag måste lära mig att hantera sånna där situationer och våga vara lite bitchig och ba säga NEJ JAG ÄR INTE INTRESSERAD!!
 
Blä.

Kommentera

Publiceras ej