I tisdags hämtade jag som vanligt Lila på skolan. Vi lyssnade på musik och tog selfies på bussen.
Jag fick sluta tidigare, vid fem, för att få vara med Pär som hade kommit hit kvällen innan. Vi gick på en mysig turkisk restaurang som tyvär hade fruktansvärt dålig mat. Pär fick typ tre sega köttbitar med en rishög, en grillad tomat och något som ser ut som en grön korv på bilden. Jag skulle få någon slags aubergineröra med nåt kött på. Den auberginröran var så fet och mäktig att jag knappt orkade äta någonting plus att den inte var speciellt god. Vi båda enades om att maten var ungefär som om man hade gjort den själv hemma och failat som fan.
Efter att ha betalat alldeles för mycket pengar på äcklig turkisk mat så gick vi och tog en drink på Ocean Drive i stället. Dom hade happy hour, två för 32$, klart man måste ta två då! Vi drack och drack och drack och det kändes som att det inte blev mindre. Länge satt vi där och tvingade i oss dom där drinkarna och sen fick Pär stå ut med en överbabblande Linnea på vägen hem som var alldeles inne i dimman!
 
De senaste dagarna har väl varit sådär, vi har mest hängt inne i lägenheten för jag är sjuk. Trött och svag i kroppen och hostar hela tiden..
 

Kommentera

Publiceras ej