I onsdags hade jag en svensk tjej som couchsurfade hos mig. Hon kände en massa tjejer från australien som vi drog och festade med. De hade träffat en promoter från en nattklubb som heter Mansion som bjöd in tjejer på gratis middag och ett bord med service och vip. Vi fick alltså gratis mat och gratis sprit hela kvällen, de fyllde på glasen så fort de var tomma. Sjukt nice men farligt! Det kändes dock som en väldigt trygg miljö, ingen som besvärade en som det kan vara annard. Sen när man skulle ner på dansgolvet blev man ledd nerför en trappa av en vakt, som om man vore en drottning eller nåt! Det enda jag tyckte var löjligt är att dom har dresscode. Man måste ha korta kjolar och högklackat som tjej. Jag lyckades dock ta mig in med sandaler eftersom jag inte har några klackar här.

1 kommentarer

Systra

25 Jan 2015 15:37

Du jet ta åh sola😎

Kommentera

Publiceras ej