1. Ska försöka börja jobba igen så fort det bara går, är verkligen sugen på att tjäna pengar med tanke på att jag tjänar typ 4000 i månaden här = går mest bara back. De har bytt system på jobbet medan jag har varit borta så jag har börjat och gjort en utbildning via nätet nu när jag har varit här så att jag kan få börja så fort som möjligt!
  2. Jag ska göra högskoleprovet den 28/3. Försöker plugga ca 10 sidor varje dag i övningsboken som jag har med mig, ska även försöka ta en heldag kanske när jag kommer hem och göra ett gammalt prov bara för att träna.
  3. Den 10/4 åker jag till Paris igen över en helg bara för att få träffa mina vänner igen som bor där. Det är ju trots allt enklare att hälsa på dem medans de bor i Europa än när de flyttar tillbaka till USA.
  4. 25-27/6 har vi köpt biljetter till Bråvalla festival i Norrköping med en massa bra artister, jag är astaggad!
Förutom allt detta så är jag sugen på att bara komma hem till vardagen igen, flytta in i lägenheten igen, tjäna pengar, fixa i lägenheten och sen till hösten vill jag försöka komma in på något plugg.
Se pappa, jag lallar väl på rätt så mycket men jag har planer också ;) <3

Kommentera

Publiceras ej