Idag följde jag med till skolan på morgonen bara för att se exakt var den är och visa upp mig för lärarna. Sen drog jag hem, tog på mig träningskläder och for ut och sprang i en park. Har sen varit en sväng på en galleria och köpt nya bhar samt gått, gått, gått, gått och gått. Gick runt på olika gator i ca en och en halv timme på jakt efter en skoaffär, men hittade inte något. Jag har nämligen upptäckt att mina ballerinaskor håller på att tappa sulan, så jag måste köpa nya..
Har även varit förbi på ett gym och kollat läget. Dock var det rätt dyrt och lite halvers så min värdpappa ska hjälpa mig och se om det finns något billigare som kanske är lite längre bort. Det gör inte mig något om jag måste ta metron eller cykla en bit.
 
Gick sen och hämtade upp Lila från skolan och så gick vi hem och lekte i typ två timmar, sen fick hon bada och äta middag innan pappan kom hem och tog över så nu är jag ledig. Ska försöka ta mig ut på ytterligare en promenad hade jag tänkt, kanske gå längs Seine.

Kommentera

Publiceras ej