Gårdagen bestod inte av mycket. Jag låg hemma med jätteont i halsen och kollade på Idol typ hela dagen. Följde även valvakan på kvällen och jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det. Känner mig besviken på hur svenska folket röstar. Jag hade önskat att F! hade fått komma in i riksdagen samt att SD hade fått betydligt färre röster. På något sätt känns det som att vi har en osäker framtid framför oss med minoritetsregering och ett alldeles för rasistiskt Sverige. Förstår inte hur människor tänker.. Såg att även Tyskland har ett stort rasistiskt parti just nu, även Frankrike. Har de verkligen inte lärt sig mer av historien?
 
Eftersom att jag bara var inne igår så har jag varit ute en sväng på stan idag här i Boulogne. Kom hem med nya rakhyvlar samt en ny mascara, läppenna och en highlighter från Kiko. Mascaran är mörkröd för att framhäva gröna ögon, vet inte om det syns så mycket egentligen, man ska nog komplettera med någon rödaktig ögonskugga typ.
 
 

2 kommentarer

Jolo

16 Sep 2014 10:27

Önskade också att F! skulle ta sig in i riksdagen. Lite besviken :/
Fina ögon du har!

Johanna

16 Sep 2014 10:28

Haha förlåt! Råkade kommentera med min gamla bloggadress! Var inte meningen!

Svar: Ja det hade varit mycket trevligare! Tack! :)
linneaimessery.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej