Idag tänkte jag att jag skulle piffa upp mig litegrann
 
Jag skulle nämligen på en aupair-picknick inne i Paris. Vi tog pappans Porsche och körde utan tak till Metron där jag blev avsläppt.
 
När jag kom fram korsade jag den stora parken som ligger mellan Louvren och Champs Elysées för att komma ner till Seine. Jag köpte en macka och en crêpe med jättegod chokladsås och drog mig mot picknicken.
 
Det var säkert över hundra au pairer på picknicken, alla från olika länder. Jag pratade mest med två tjejer från Wsahington D.C och några svenska tjejer.
 
Det här är Jenn från Washington D.C
 
Eni från D.C hon också.
 
Här är en svensk tjej som heter Nora. Vi gick tillsammans och tog en frappuchino på Starbucks innan vi följdes en bit på vägen hem.
 
Kände mig rätt stolt när jag hittade hem utan problem och utan någon karta, bara lite snabba instruktioner från Fabienne. Det är trots allt en ca 15-20 minuters promenad!
 

1 kommentarer

Nora ^^.

08 Sep 2014 20:58

Tack för igår, var jätte trevligt! :) Hoppas vi syns snart igen! Kramar

Kommentera

Publiceras ej