Idag har jag fått mig en ny frilla. Fick en gratis klippning av en svensk tjej som hade en arbetsintervju för ett frisörjobb idag och då fick jag ställa upp som modell. Var lite rädd att hon skulle klippa av mer än hon gjorde men jag är nöjd! Det är som samma stil fast med lite uppfräschning!
 
 
Imorgon drar jag iväg på min tågluff. Tänkte försöka åka från Paris så tidigt som möjligt, runt sju ungefär. Då drar det iväg till Berlin. Där ska jag couchsurfa hos en tjej, som är lika gammal som mig, i två nätter och sedan åker jag iväg till Krakow i Polen för att kolla in Auschwitz. 
Jag kommer försöka lägga upp lite bilder på instagram och facebook och i stället skriva mer på bloggen när jag kommer hem igen. Pappa, du som inte har allt vad som kallas sociala medier, du får be Hanna visa bilder.
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej