Nu har bästa morföräldrarna åkt hem och jag har blivit sjuk. Jag brukar sällan tycka synd om mig när jag blir sjuk eftersom jag är van, men nu känner jag mig ynklig. Ont i hela kroppen, rastlös i hela kroppen, ont i huvet, feber och en hals som är hemsk..
 
De är verkligen så himla snälla, morföräldrarna. De har liksom matat mig hela veckan, bjudit mig på restaurang, bjudit på ett antal glas vin och champagne och låtit mig leva livet medan de har tagit hand om Lila nästan jämt. Mormorn berättade att hon roades så mycket av mig för att jag var så ung och hon blev så himla, himla glad när jag gav henne receptet på gravad lax som dom älskar. Nu har vi bytt mailadresser haha så nu ska vi skicka bilder till varandra, skicka recept med mera. Dom har även bjudit ner mig till Pyrenéerna för att åka skidor, inte dåligt!
 

Kommentera

Publiceras ej