Här hänger jag ikväll - i familjens stora, luftiga vardagsrum, med en trapp ner. Det här huset är ritat av han som bodde här innan som var arkitekt så trots att det är ett tvåvåningshus så har det ändå fyra olika nivåer. Tycker det är ganska coolt!
 
 
Annars så var jag först upp i morse, trots att jag vaknade 9.30. Hängde lite här nere och kollade på Big Brother innan Thomas och Lila vaknade och vi åkte till Le Jardin d'Acclimatation som är en nöjespark för familjer med barn med en massa karuseller, lekparker och djur bland annat. Vi har även varit och handlat och föräldrarna har visat mig runt lite med bilen.
Jag har varit barnvakt ikväll så vi har ätit middag tillsammans och sett på lite film.
Lila är en väldigt blyg liten tjej som inte säger så mycket alls, men bara på en dag har hon öppnat sig väldigt mycket för mig så det känns väldigt roligt. Vi hade roligt på nöjesparken och åkte karuseller tillsammans och hon höll mig i handen. Jämfört med mina förra au pair-barn som var värsta bitcharna så känns det så himla kul nu. Hon ville till och med att vi skulle äta spaghetti som Lady och Luffsen och pussas haha!

Kommentera

Publiceras ej