Så skulle man kunna sammanfatta min dag. Det började med att jag hade planerat att fara ut och springa och dessutom fara på ett gym och provträna. Det blev inte som planerat. Jag kände mig lat och blev liggandes i sängen med Big Brother och Paradise Hotel i stället. Gick sen till metron och åkte in till Paris för att träffa Nora. Vi båda var ute efter ett par skor, men jag kom hem utan att ha spenderat en krona förutom en pizza som jag var tvungen att trycka i mig på typ fem minuter eftersom att fransmän är sega och vi var stressade för att jag skulle hinna tillbaka och hämta upp Lila på skolan. Fick gå i rask takt den långa vägen till skolan (vilken i och för sig var bra, dagens träning) och sen gick jag och Lila hem och packade för picknick i parken med hennes gosedjur och leksaker.
I parken var det fler barn som ville vara med och leka och därför träffade jag en ny aupair. En italiensk tjej som hette Yasmine som bor nära mig och som jag förmodligen kommer träffa igen framöver.
 
Som ni ser, allt är rosa och jättetjejigt. Passar mig perfekt!
 

Kommentera

Publiceras ej