Tänkte att jag skulle visa lite hur mitt rum här ser ut. Det ligger på andra våningen med fransk balkong och utsikt ut mot gatan.
 
Jag har en 120 säng med världens fetaste duntäcke och dunkuddar :D
 
En stor "garderob" med jättemycket hyllor att förvara saker på.
 
Här är bara typ spegeln och dörren som leder ut till trappen, toan och badrummet. Här uppe finns även ett gästrum, pappans badrum, Lilas rum och föräldrarnas rum.
 
Har ett FETT skrivbord.
 
Utsikten från mitt fönster
 
Jag tänkte på hur Fabienne parkerade sin bil igår. Det är rätt lustigt, dom är inte direkt rädda om sina bilar som vi i Sverige är. Ni ser stolparna som är utsatta. Mellan dem ska man kunna parkera och det ska vara så tight som möjligt. För att komma rätt kör man fram och tillbaka och dunkar i stolparna tills man är på plats. Jag är rätt nöjd över att slippa köra bil här haha!
 

Kommentera

Publiceras ej