I veckan har ju Lila lov så jag är ledig i tre veckor nu. Det är bara jag och pappan hemma hela veckan och nästa måndag drar jag på min tågluff - spännande!
 
I tisdags så gick jag till gymmet på morgonen och körde både ett bodypump-pass och ett zumba-pass. Det gick rätt bra ändå, men träningsvärken i mina lår är inte att leka med! Annars gjorde jag inte så mycket förutom att skypa och se på film typ.
 
Igår drog jag till Svenska Kyrkan och träffade Sara och Ellen. Jag följde sen Ellen hem till hennes lilla, lilla lägenhet och sen gick vi och fikade. På kvällen träffades vi igen jag och Ellen och köpte lite happy hour drinkar för att sedan gå till Café Charbon (stället där och och Eni såg Jack Garratt) och se på ännu en gratiskonsert med en kille som hette Princesse. Jag var dock inte så himla imponerad, han hade en röst som liknade Billy Idols fast mörkare och stilen kändes väldigt 80-tals synthig. Inte alls något jag skulle lyssna på, men det är rätt kul att kolla sånt där ändå ibland.
 
Idag ligger jag hemma och träningsvärken eskalerar typ bara. Det ska komma några rörmokare på eftermiddagen så jag har lovat att vara hemma.
 
Kort och gott vad som händer i mitt liv just nu typ!

Kommentera

Publiceras ej