Idag hade jag en liten frukostdate med en ny tjej som jag inte har träffat förut. Hon heter Jordan och kommer från USA (hon med ja). Hon är ett år yngre än mig och verkar jättetrevlig och snäll så henne kommer jag definitvt träffa fler gånger!
Efter jag träffat henne utforskade jag Boulogne skogen för första gången. Eller ja, utforskade och utforskade, irrade omkring rättare sagt. Jag gick ungefär runt i cirklar eftersom att det är så himla många stigar och skogen är som en labyrint. Fick dessutom se en prostituerad som stod och dansade halvnaken vid bilvägen med tuttarna halvt utanför linnet.
Jag gick nog mycket, mycket längre än vad jag hade behövt i alla fall. Tillslut kom jag ut ur skogen i alla fall och gick vidare in mot Paris ända till Triumfbågen där jag träffade Eni och sen gick vi nästan ända till Eiffeltornet för att käka glass.
Sammanlagt gick jag kanske cirka 12 kilometer idag - minst!
 
 
Gick förbi denna folkmassan utanför ett hotell som bestod av tjejer i yngre tonåren. Gissa vad de väntade på?
Justin Bieber haha!
 

Kommentera

Publiceras ej