Imorgon kommer äntligen Pär hit och hälsar på. Jag längtar så himla mycket och det ska bli så himla roligt och mysigt! Vi ska göra alla turistgrejer eftersom att han aldrig har varit här förut, och så ska vi mysa såklart!
 
 
Jag har fått veta att jag kanske kommer att vara ledig i tre veckor i slutet av oktober - början av november. Jag känner att jag vill hitta på något då, typ resa någonstans. Jag vill dock inte resa ensam så om det är någon av er som vill mötas i något land eller vad som helst så säg till! Jag funderade även över att åka hem en sväng. Tre veckor är ju en rätt så lång tid, men samtidigt känner jag lite som att jag har åkt hit av en anledning och inte för att åka hem. Det känns svårt att veta vad jag ska göra! Jag tror nog att jag kommer bli uttråkad av att vara kvar här och bo i familjens hus och spendera dagarna i Paris också..
 

Kommentera

Publiceras ej