Idag var jag på gymmet för första gången och körde ett Zumba-pass. Kul var det och gymmet känns bra förutom att man måste betala (!?) för att duscha vilket jag tycker är stört sniket. Återigen, typiskt fransoser att suga ur alla små ören. Måste därför åka metro svettig varje gång för att ta mig hem, vilket inte är ett jätteproblem. Det blir dock jobbigare om jag tränar på morgonen och ska in till Paris sen i stället för hem..
Känner att jag smittas av folket här, jag blir mer och mer en bitterfitta haha!
 
MEN!

Något roligare. Jag har köpt mitt interrail-kort nu så om typ två veckor bär det av ut i Europa, på egen hand. Jag ska dock åka förbi Geneve en sväng och hälsa på lite kompisar, sen har jag inte planerat så mycket förutom att jag vill åka till alperna och till Berlin. Har ni några andra bra europa-tips? Tänkte försöka resa så billigt jag bara kan genom att bo på hostels och kanske prova på att couchsurfa.
 
OCH

Den 18/12 klockan 23.40 landar jag i Umeå igen! :D
 
 

1 kommentarer

Elin

11 Oct 2014 19:27

Åh vad häftigt att tuffa runt lite själv, det gör du helt rätt i!!!
Passa på och gör så mkt du bara kan!
Men vi saknar dig här hemma och Isidor skickar massor med pussar och kramar!
Såg du förresten vårat skypemeddelande? Prövade att ringa men det gick inte fram ngr signaler så spelade in en video ist!!
Kram kram från storasyrran

Kommentera

Publiceras ej